Returer

Returer

 

Kontakta alltid kundtjänst innan du returnerar en vara, så vi kan hjälpa dig att göra returen på rätt sätt. Det går till på olika sätt beroende på vad som har hänt.

Vid garantiärenden
1. Kontakta kundtjänst. Beskriv vad som är fel med produkten och glöm inte skicka med ditt ordernummer.
2. Kundtjänst skickar en retursedel till din e-postadress.
3. Förpacka varan på ett säkert sätt. Tänk på att du som kund ansvarar för att produkten kommer fram i samma skick som du fick den.
4. Skriv ut fraktsedeln och klistra den på förpackningen.
5. Lämna in paketet på närmaste postombud.

Vid ångrat köp
1. Kontakta kundtjänst för att meddela att du ångrat ditt köp. Du har som kund hos oss rätt att ångra ditt köp inom 30 dagar. Ångerrätten gäller endast om varan och dess originalförpackning återlämnas i oförändrat skick, dvs. den får inte vara använd. Kunden står för fraktkostnaden vid den här typen av returer.
2. Förpacka varan på ett säkert sätt. Tänk på att du som kund ansvarar för att produkten kommer fram i samma skick som du fick den.
3. Skicka paketet till Oliver & Eva AB, Friisgatan 10, 211 46, Malmö. Tänk på att du som kund ansvarar för att varan kommer fram. Därför kan det vara bra att välja en spårbar leverans, t.ex. rekommenderat brev.
4. När paketet kommit i retur för vi över pengarna till dig.

Om du har några frågor så kan du så klart alltid kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna.

/Teamet på Oliver & Eva